نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا

کد:481

طراحی فضایی برای کودکان بیمار و خانواده های مضطرب آنها چالشی اساسی است. براساس تحقیقات کودکان علاقه شدیدی به کنجکاوی و کشف محیط پیرامون خود دارند. کانسپت اصلی طراحی نیز خلق مکانی سرشار از الهام و تحریک کننده حس کنجکاوی و کشف تأمل برانگیز و غیر منتظره در محیطی است که برای تمام سنین راحت و آرامش بخش است. مطالعات نشان می دهد کودکان هنگامی که مستقیماً با خانواده هایشان در تماس باشند   واکنش بهتری نشان  می دهند از این رو حضورخانواده در مرکز مورد توجه طراحــان   قرار     گرفت.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا

در ابتدای روند طراحی با گروه مدیریت بیمارستان جلسات متعددی گذاشته شد و ۱۰ ارزش برای رسیدن به اهداف طراحی شناسایی شدند که در توضیحاتِ طرح به آنها پرداخته شده است.

بیمارستان رندال به مساحت 334000متر مربع با هدف تجميع مراقبت‌هاي پزشكي و ايجاد يك مركز جديد مراقبت از اطفال در مركز پزشكي لگاسی امانوئل ايالت پورتلند آمریکا انجام شد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا

اين ساختمان در9 طبقه شامل 165 تخت بيمارستاني براي مراقبت‌هاي وي‍ژه، روانشناسي و مراقبت‌هاي بارداري، سرطان و اختلالات خوني كودكان، اور‍ژانس كودكان و يك مركز جراحي با دسترسي به مركز جراحي بزرگسالان است.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 88صفحه

حجم فایل:  9مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان رندال امریکا، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا