نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو

کد:482

«بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو» در استرالیا توسط معماران معماری و طراحی شهری ملبورن، کنراد گارگت، لیون و معماران بریزبن تکمیل شده است.

این پروژه یک ساختمان 95000 متر مربعی با 12 طبقه است که افزوده شهری قابل توجهی به محوطه جنوب بریزبن است. نمای بیرونی با رنگ روشن که شامل رنگ های سبز و بنفش است که در کاشت بوگنویل بومی در پارک های مجاور رایج است. در فرم و توده‌بندی، سعی می‌کند مدل مرسوم سکو و برج را به چالش بکشد و ساختاری با ارتفاع متوسط ​​و حجاری شده با سقف‌های محوطه‌سازی شده ارائه دهد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو

کار طراحی با تحقیق در مورد تبارشناسی و گونه شناسی بیمارستان معاصر آغاز شد. کوربت لیون از لیون، مدیر طراحی کار، می‌گوید: ما بیمارستان‌ها را از دهه 1980 تا به امروز مورد مطالعه قرار دادیم و دیدیم که این بیمارستان‌ها در برنامه‌ریزی‌شان عمدتاً از نظر عملکردی و پزشکی محور هستند. «پروژه کوئینزلند فرصتی برای به چالش کشیدن این پارادایم های غالب بود. بازنگری اساسی در مدل مراقبت و روشی که ساختمان ممکن است به عنوان یک نشانگر مدنی و به عنوان سنگ محک برای جامعه بریزبن به شهر کمک کند.

این مفهوم بر اساس ایده “درخت زنده” است. لیون می‌گوید: «این بخش در مراحل اولیه برنامه‌ریزی از طریق یک سری کارگاه‌های آموزشی با کاربران و ذینفعان بیمارستان توسعه داده شد».

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 30صفحه

حجم فایل:  3مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان لیدی سیلنتو، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا