نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند

کد:478

بیمارستان جایی است که اکثر مردم ترجیح می دهند تا آنجا که می توانند از آن اجتناب کنند. ما شاهد تلاش بیشتر موسسات پزشکی برای ایجاد محیطی دلپذیرتر و دوستانه‌تر بوده‌ایم، برخی با معماری و دکوراسیون داخلی که تقریباً معادل یک مرکز خرید یا هتل‌های پیشرفته هستند. اگر چنین محیط ساخته شده ای می تواند حس رفتن به بیمارستان را برای ما بزرگسالان به نحوی قابل تحمل تر کند، در مورد تجربه کوچکترها چطور؟

تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند

برای بچه ها، تجمل چیزی نیست که بتواند آنها را از درد، ترس از سوزن زدن یا حتی تلخی دارو آرام کند. بنابراین، ما به دنبال چیزهایی هستیم که آنها را در طول تجربه خود در بیمارستان خوشحال می کند. با طرز فکر کودکان، متوجه می شویم که “سرگرمی” همان چیزی است که هر کودک به طور غریزی به دنبال آن است. علیرغم پیشینه‌های متفاوت، همه بچه‌ها می‌خواهند زندگی خود را به دنبال کاری سرگرم‌کننده بگذرانند.

تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند

چنین فرآیند فکری منجر به طراحی بیمارستانی با یک نوار لغزنده غول‌پیکر می‌شود که درست در جلوی راهروی ورودی قرار دارد (تصور کنید بچه‌ای هستید که از رفتن به بیمارستان می‌ترسد، این نوار لغزنده قطعاً باعث می‌شود که گریه نکنید). قسمت انتظار هر کلینیک به صورت یک زمین بازی طراحی شده است که تا حدودی برای والدین بار سنگینی می شود که باید بچه ها را متقاعد کنند که بیمارستان را ترک کنند. این برنامه همچنین شامل یک استخر سرپوشیده است که دارای دسته ای از ابرهای مصنوعی شناور در بالای آن است.

تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 46صفحه

حجم فایل:  3مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان ساموت تایلند، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا