نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان راش شیکاگو، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان راش شیکاگو

کد:483

مرکز پزشکی دانشگاه New Hospital Tower Rush که توسط Perkins+Will طراحی شده است، بخشی از یک پروژه تحول در سراسر دانشگاه است که شامل یک ساختمان ارتوپدی، ساختار پارکینگ و سیستم های بارگیری و تحویل جدید نیز می شود. این بیمارستان 800000 فوت مربعی شامل 386 تخت بیمار همراه با امکانات تشخیصی و درمانی مانند بخش های جراحی، رادیولوژی و اورژانس است. این بیمارستان در مجاورت بزرگراه آیزنهاور (یک شریان اصلی تغذیه کننده منطقه مرکزی شیکاگو ) در شمال، خیابان اشلند در شرق و خیابان هریسون، خیابان داخلی اصلی پردیس راش، در جنوب واقع شده است.

تحلیل و بررسی بیمارستان راش شیکاگو

مفهوم سازمانی شامل یک پایه هفت طبقه مستطیل شکل است که شامل امکانات تشخیصی و درمانی جدید است که در بالای آن یک برج تخت منحنی پنج طبقه قرار دارد. این پایگاه به امکانات درمانی تشخیصی موجود متصل می شود تا یک پلت فرم مداخله ای پیوسته جدید ایجاد کند . بخشی از سطح زمین این پایگاه شامل یک بخش اورژانس است که به عنوان یک مرکز پیشرفته واکنش اضطراری برای شهر شیکاگو طراحی شده است. هندسه برج تخت، دید و نور طبیعی را برای اتاق بیماران به حداکثر می رساند و در عین حال محیطی را برای مراقبت های بهداشتی کارآمد و ایمن ایجاد می کند.

تحلیل و بررسی بیمارستان راش شیکاگو

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان راش شیکاگو، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 50صفحه

حجم فایل:  5مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان راش شیکاگو، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا