پاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردیپاورپوینت تحلیل پلانتحلیل پلان فرودگاه،ترمینال،ایستگاه ها

تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی فرودگاه

تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی برزیل

کد:490

فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس در سال ۲۰۱۷ تحت یک فرآیند خصوصی‌سازی قرار گرفت. طبق نیاز اپراتور فعلی، یک ترمینال با دو سطح عملیاتی (نشست و فرود) و ده پل سوار شدن به هواپیما طراحی شد. این سازه جدید در جنوب باند اصلی – در منطقه‌ای بدون اشغال قبلی – نصب شد تا ترمینال موجود در طرف مقابل مجموعه غیرفعال شود. برای فعال کردن اجرای آن، دسترسی‌های جدید از شهر و پارکینگ‌های جدید و همچنین تاکسی‌وی‌های جدید و محوطه/رمپ جدید ساخته شد.

تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی برزیل

سپس برنامه به دو بلوک سازماندهی شد که یک ترمینال T شکل را تشکیل می‌داد. بلوک پردازنده مناطق اداری و لابی های فرود و سوار شدن به هواپیما را نگه می دارد – این آخرین با ارتفاع دو برابر، بدون دخالت ستون ها و با دیواری شیبدار با پوشش چوب فریجو. شکل این دیوار امکان عبور لوله های تهویه مطبوع را بدون برهم زدن یکپارچگی فضای لابی می دهد. سقف سازه فولادی بزرگ با طراحی الهام گرفته از هندسه هوانوردی به این بلوک منحصر به فرد آن می بخشد.

تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی برزیل

دهانه های اوج طراحی شده از تفریق ها و چین ها در صفحه سقف اجازه ورود نور طبیعی را می دهد. ویژگی‌های آن به‌طور استراتژیک بر روی پیشخوان‌های ورود و روی باغ با گونه‌های بومی گیاهی قرار داشت. باغ واسطه ایست که توسط ۱۷ در برابر آب و هوا محافظت می شود. ۵ متر اورهنگ – به داخل پردازنده. یک صفحه شیشه ای وسیع از این منطقه پوشش گیاهی عبور می کند و به سانتا کاتارینا اجازه می دهدچشم انداز برای ورود به ترمینال.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 45 صفحه

حجم فایل:  6 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل و بررسی فرودگاه بین‌المللی فلوریانوپلیس، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل و بررسی فرودگاه بین المللی برزیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا