پاورپوینت تحلیل پلانپاورپوینت های تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی و تحلیل پلان هتل

تحلیل و بررسی هتل میداتون بانکوک تایلند، به همراه پلان ها و تصاویر

نمونه موردی هتل

تحلیل و بررسی هتل میداتون بانکوک تایلند

کد:506

هتل میدتاون بانکوک که توسط Plan Architect طراحی شده است، هتلی 6 طبقه با چندین امکانات عمومی مانند لابی اصلی، رستوران، استخر و اسپای تایلندی است . این هتل 4 ستاره در میان محیطی نامرتب و بسیار نزدیک به خانه های ردیفی در 3 طرف سایت واقع شده است.

تنها سمت جلو، که به جاده راما ششم متصل است، عمداً برای درگیر شدن با یک حیاط باز طراحی شده است. مفهوم اصلی ما از پروژه این است که یک تعریف بصری از “تایلندی سنتی” را دوباره تفسیر کنیم و آن را به معماری “معاصر تایلندی” تبدیل کنیم. موبایل گلدار سنتی تایلندی به عنوان الگوی نمای ساختمان و فیلتر بصری هم برای کاربران و هم برای محله ها در نظر گرفته شده است. نما همچنین به عنوان پوسته دوم و آفتابگیر ساختمان عمل می کند که سایه ای شبیه به شکل بر روی دیوار ایجاد می کند. قسمت جلویی به تدریج باز می شود تا رویکرد اصلی مورد استقبال ساختمان باشد.

تحلیل و بررسی هتل میداتون بانکوک تایلند

در حیاط، باله های عمودی ستون مانند، ستون معبد سنتی تایلندی را نشان می دهد. در انتهای گروه ستون ها، دیوار شیشه ای انعکاسی به منظور ایجاد یک سالن بصری پیوسته طراحی و جانمایی شده است. پل روی پشت بام در ابتدا به عنوان یک نوار روی پشت بام طراحی شده است. کف آن با پانل های کامپوزیت آلومینیومی آینه ای با زاویه متفاوت در هر پانل پوشیده شده است. نه تنها جلوه ای منعکس کننده توهم ایجاد می کند، بلکه به شخصیت عینک های موزاییکی در بتکده تایلندی نیز یکسان است.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی هتل میداتون بانکوک تایلند، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 56صفحه

حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی هتل میداتون بانکوک تایلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا