اسکچاپ(SketchUp)دانلود اسکچاپنرم افزار معماری

دانلود اسکچاپ 2013 کم حجم به همراه V-ray مخصوص

این برنامه بر خلاف سایر برنامه های سه بعدی نیاز به منابع سیستم کمتری دارد و در کامپیوترهای ضعیف هم قابل اجرا می باشد. با ظاهری ساده و کاربر پسند ارتباط خوبی را با افراد تازه کار ایجاد می کند و مثل همیشه نتیجه یک پروژه موفق از شرکت Google است.برای دانشجویان معماری این نرم افزار بهترین مورد برای سه بعدی کردن نقشه ها و فایل های معماری در کمترین زمان است.همچنین میتوانید به کمک این نرم افزار حجم های زیبایی را برای طرح های خود بوجود آورید.

با استفاده از نرم افزار SketchUp به راحتی می توانید مدلهای سه بعدی از خانه، کلبه، عرشه کشتی، سازه های چوبی و حتی سفینه فضایی بسازید، می توانید به مدلهای خود جزئیات، بافت و … با دقت بسیار بالا طراحی ابعاد اضافه نمایید، همچنین مدل ساخته شده خود را در نرم افزارGoogle Earth وارد کرده و یا با دیگران به اشتراک بگذارید، این نرم افزار کلیه ابزار لازم برای طراحی سه بعدی که در نرم افزارهای مشابه وجود دارد را در اختیار شما قرار می دهد با این تفاوت که کار شما بسیار ساده تر خواهد بود و با چند کلیل ساده می توانید پروژه های خوبی را طراحی نمایید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Google SketchUp:

– خروجی مدل های ۳D به CAD و دیگر فرمت های ۳D

– توانایی ساخت و نمایش اسناد طراحی چند صفحه ای

– قابلیت مرتب کردن و تفسیر چندین تصویر در یک صفحه

– امکان ساخت عناصر و سمبول ها برای نمایش تنظیم ابزار گرافیک های برداری ۲D

– قابلیت ساخت، سند سازی و نمایش طرح های شما

– امکان جستجو از انبار ۳D

– قابلیت وارد کردن DXF ،DWG ،۳D

– قرار دادن مدل های خود در گوگل مپ

– توانایی وارد کردن تصاویر

– امکان مدل سازی بسیار سریع

– امکان اضافه کردن اطلاعات به طرح هایتان

– قابلیت ذخیره مناظر و ساخت انیمیشن ها

– توانایی تبدیل از ۲D به ۳D

– امکان استفاده از رنگ و متن و قرار دادن سایه

– امکان تماشای داخل مدل ها

– توانایی ارائه گزارش کلی

– قرار دادن علامت تجاری بر روی مدل ها

– قابلیت خروجی به صورت تصاویر برداری ۲D

– گرفتن خروجی با فرمت های گوناگون مانند TIFF ،JPEG ،PNG و …

– و …

ویژگی های موتور رندرینگ V-ray:

مهمترین خصوصیت این موتور رندرینگ پردازش دقیق و مناسب GI یا Global illumination می باشد.نام بردن از موتورهای رندرینگی که پردازش GI را به صورت واقع گرایانه انجام می دهند بدون Vray کاری اشتباه است.کیفیت تصویر خروجی در این موتور با استفاده از الگوریتم های پردازشی Tone mapping , Image Sampling , Image Filtering , Texture Filtering و دهها روش محاسباتی پیشرفته به بهترین حالت ممکن انجام می شود. کیفیت تصویر رندر شده در VRay در صورتی که کاربر آن توانایی استفاده از امکانات آن را داشته باشد در واقعیت بوده و عملا نمیتوان تفاوت تصویر واقعی و رندر شده را در آن تشخیص داد، روشی نیز به نام Brute Force در این موتور قرار دارد که روشی ساده و دقیق است که از نظر عملی نمیتوان به عنوان الگوریتم های Sampling از آن یاد کرد. در VRay به منظور افزایش دقت و کیفیت محاسبات GI ، ترکیب روشهای مختلف محاسبه روشنایی عمومی باعث می شود که کاربران بتوانند ضمن افزایش کیفیت نهایی، به روشهای گوناگون سرعت این پردازش را نیز افزایش دهند.همچنین الگوریتم های Ambient Occlusion را نیز در V-ray پیدا خواهید کرد.

راهنمای نصب SketchUp 2013

1- نرم افزار را نصب کنید.

2- نرم افزار را اجرا نکنید و اگر در کنار ساعت نیز در حالت اجرا قرار داد آن را ببندید.

3- محتویات پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار* کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز های 7 و 8 و یا 10 استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

4- نرم افزار را اجرا کنید.

* محل نصب نرم افزار: پوشه محل نصب معمولاً در درایو ویندوز و داخل پوشه Program Files قرار دارد. همچنین با این روش می توانید محل نصب را پیدا کنید:

– در ویندوز XP: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Properties و سپس روی گزینه Find Target کلیک کنید.

– در ویندوز 7: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

– در ویندوز 8: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در صفحه Start Screen کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

– در ویندوز 10: بعد از نصب، روی Shortcut نرم افزار در منوی Start کلیک راست کرده و روی گزینه Open file location کلیک کنید، در پنجره ایی که باز می شود مجدداً روی Shortcut نرم افزار کلیک راست کنید و روی گزینه Open file location کلیک کنید.

( توجه فرمایید پلاگین v-ray عرضه شده بر روی sketcup 8 نیز تست شد و بدون مشکل بود – پس شما نیز می توانید از این نسخه v-ray for Sketch upوری اسکیج آپ در اسکیچ آپ ۸ بدون مشکل استفاده نمایید.)

 

لینک های دانلود

دانلود نرم افزار اصلی – 76.3 مگابایت

دانلود کرک (به تنهایی)

دانلود پلاگین VRay‏ – 81.7 مگابایت

رمز:www.p30download.com


اسکچاپ 2013،  دانلود sketchup 2013  دانلود اسکچاپ  ،دانلود اسکچاپ 2013 ،دانلود اسکچاپ 2013 با حجم کم،  نرم افزار طراحی سه بعدی،دانلود نرم افزار اسکچاپ به همراه وی ری مخصوص،دانلود اسکچاپ کم حجم،دانلود رایگان پلاگین اسکچاپ 2013،نصب پلاگین اسکچاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا