دانلود پایان نامه معماریکودک و نوجوان

مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست+مطالعات کامل+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی+شیت بندی(پوستر ها)+پاور پوینت ارائه

کد محصول:239

چکيده:

هميشه نسبتی تعاملی بين ظرف و مظروف وجود دارد، به بيان دیگر هر ظرف می بایست امکان زندگی مطلوب را برای مظروف مورد نظر به وجود آورد. اگر بخواهيم ميزان توانایی خود را در کنترل فضا بيازمائيم عملاً بهترین امتحانات را وقتی می توان کرد که مظروف را با خصوصيات ویژه داشته باشيم؛در این راستا اولاً برای مشخص کردن ميزان توانایی و ثانياً به دلایل زیر، موضوع این طرح((مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست)) قرار گرفت:

طراحی خانه به عنوان مهم ترین مکانی که زندگی انسان در آن اتفاق می افتد از اهميت فوق العاده ای برخودار است. برای کودکی که در محيط گرم خانواده از محبت پدر و مادر سرشار می شود و حمایت همه جانبه آن ها را در مسائل مختلف دارد، حتی اگر محيط زندگی اش کاملاً منطبق نيازهای او نباشد، به دليل حضور در خانواده و خاطراتش، به آن محيط وابسته بوده و خانه را محلی امن برای خود می داند اما طراحی خانه برای کودک بی سرپرست می بایست به گونه ای صورت گيرد که علاوه بر نيازهای جسمی، پاسخگوی نيازها و کمبودهای روحی آنان (در حيطه معماری) باشد و امکان خاطره آفرینی را برایشان به وجود آورد. بنابراین طراحی خانه برای کودکان بی سرپرست از ظرافت و اهميت بيشتری برخوردار است .این ظرافت(مظروف و ظرف با خصوصيات ویژه ) و علاقه شخصی به کودکان بی سرپرست دلایل دیگر انتخاب موضوع طرح نهایی بوده است.

این طرح در هشت  فصل پی گيری خواهد شد:

– در فصل اول به دلایل و اهداف انتخاب پروژه پرداخته می شود.

– در فصل دوم به شناخت کودکان بی سرپرست از طریق شناخت کودکان با سرپرست (با خانواده )پرداخته خواهد شد. به این ترتيب که جایگاه خانواده و نقش آن در تأمين نيازهای کودک بررسی می شود و بعد به این نکته پرداخته خواهد شد که کودک بی سرپرست کودکی است بی خانواده با فقدان های ناشی از عدم تأمين نيازها. در حقيقت اگر کودک با خانواده شناخته شود، کودک بی سرپرست هم شناخته خواهد شد.

– در فصل سوم نمونه های موردی رابررسی می کنیم که به نمونه های موجود در ایران و جهان پرداخته می شود.

– در فصل چهارم به مفهوم دوران كودكي ،عوامل پيدايش مفهوم دوران كودكي ، مراحل رشد در دوران كودكي ، مراحل تحول رواني كودك ، مرحله تفكر پيش علمي (مرحله ادراك مستقيم 2-7 سالگي) ، شناخت مراحل رشد و خصوصيات جسمي ـ رفتاري كودكان 1 تا 6 سال ، مرحله عمليات عيني از 7 تا 11 سالگي، شکل گیری شخصیت در کودکان ، اجتماع كودكان و  مراحل رشد در هنر و موسیقی  را مورد نقد قرار می دهیم.

–  در فصل پنجم به مسئله آموزش کودکان ، تعلیم و تربیت ، نقش هنر در خودشناسي و بهداشت رواني كودكان ، فعاليت هاي هنري كودكان و ويژگي هاي آن ها می پردازیم.

–  در فصل ششم به این که  کودکان چگونه فضایی را دوست دارند؟ کیفیت فضاها، ،قواعد و معیارها، اصول ایمنی طراحی فضاهای کودکان و استاندارد ابزارهای بازی اشاره خواهد شد.

– در فصل هفتم به شناخت بستر طرح از طریق ساختار فرهنگی منطقه ، اقلیم و هواشناسی ، اصول طراحی اقلیمی  و تحلیل سایت می پردازیم.

– در فصل هشتم برنامه فیزیکی ، دیاگرام های ارتباطی و در انتها نقشه های پروژه قرار دارد.


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.


—————————————————————————————————————————————-

نام محصول:فایل کامل مطالعات مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:156 صفحه
حجم فایل:10 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

—————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های  مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست+رندرها+پاورپوینت ارائه
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg،ppt (قابل ویرایش)
حجم فایل:25 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


————————————————————————————————————————————————————-

دانلود رساله و پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه و رساله معماری،دانلود مطالعات معماری،دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،دانلود پایان نامه،دانلود رساله،دانلود پایان نامه مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،مطالعات مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،دانلود رساله مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،دانلود طرح نهایی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،دانلود پلان ساختمان مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،دانلود نقشه مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،نمونه موردی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،ظوابط و استاندارد های مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،برنامه فیزیکی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،پایان نامه مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست

رساله مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست, پروپوزال مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ،طراحی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست,مطالعات مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست , برنامه فیزیکی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست,دانلود مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،دانلود مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ،رساله مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست، رساله مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست  ، طراحی مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ، رساله مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست ،نمونه مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست،پایان نامه مجتمع نگهداری از کودکان بی سرپرست

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا