دانلود پاورپوینت شناسایی معیارهای مکان یابی مراکز خرید(پروژه نظریه های مکان یابی)
کد:741
امروزه نقش و عملکرد تجاري شهرها بيش از پيش ، اهميت پيدا کرده است . با پيچيده شدن ابعاد اقتصاد جهاني و پيدايش شرکت هاي چند مليتي و تمرکز آنها در مادر شهرها و شهرهاي بزرگ ، فضاهاي جديدي حاصل از اين فرايند براي پراکنش فعاليت هاي تجاري در شهر ایحاد شده است . در اين ميان از متخصصان رشته هايي مانند جغرافيا ، اقتصاد ، برنامه ريزي شهري و غيره براي انتظام بخشي وجهت دهي فعاليت هاي تجاري در مناطق شهري استفاده مي شود. بخش عمده و خرده فروشي به عنوان يکي از شاخه هاي جغرافياي بازرگاني مي باشد جغرافياي بازرگاني نيز بخش مستقلي از جغرافياي کاربردي محسوب مي شود
پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
——————————————————————————————————————-
نام محصول: پاورپوینت شناسایی معیارهای مکان یابی مراکز خرید(پروژه نظریه های مکان یابی)
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات17 صفحه
حجم فایل:2 مگابایت
قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی