پاورپوینت تعیین و معرفی معیار های اجتماعی- فرهنگی در مکانیابی سایت های گردشگری و جانمایی کاربری های متعدد داخل سایت
کد:746
گردشگري پديده اي زنده و پوياست كه با فعاليت هاي جديد، مقصد هاي جديد، فناوري جديد، بازار هاي جديد و تغييراتي سريع همراه است. صنعت گردشگري، جهاني و كسب و كاري مردمي و بزرگ است كه رشد آن همچنان ادامه خواهد داشت و امروز در اقتصاد جهاني، گردشگري همانند ساير صنايع، با رقابت جهاني روبرو است . در جهان امروز فعاليت گردشگري بر خلاف گذشته، اهدافي فراتر و متعالي تر از اهداف اقتصادي صرف و اغراض محدود سياسي دارد و گردشگري در مقياس ملي ، بهترين وسيله براي پرورش« صلح طلبي » ,« ميهن دوستي » و« هويت ملي » محسوب مي شود . به همين دليل برنامه ريزي و مديريت گردشگري به نگرشي عميق، جهاني و انساني و روش هايي كارآمد و آينده نگر نياز دارد .
برنامه ريزي جهت استفاده از امكانات و ا ستعدادهاي نهفته در دل اين خاك مهمان نواز ضرورت است تا با استفاده از پتانسي ل هاي بخش خصوصي و مردم در راستاي ارتقا ء اين صنعت گام برداريم . شرط رسيدن به اين افق، اعتماد سازي داخلي و خارجي و متقاعد كردن مسئولان دستگاه هاي مرتبط با ميراث فرهنگي و گردشگري، حمايت دولت، دعوت از مردم جهت سرمايه گذاري و مشاركت آنان در طرح هاي ميراث فرهنگي و گردشگري، حمايت مجلس و غيره است.
پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.
——————————————————————————————————————-
نام محصول:پاورپوینت تعیین و معرفی معیار های اجتماعی- فرهنگی در مکانیابی سایت های گردشگری و جانمایی کاربری های متعدد داخل سایت
فرمت فایل:powerpoint
تعداد صفحات 46 صفحه
حجم فایل:4 مگابایت
قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی