دانلود پایان نامه معماریدانلود رساله بیمارستان

دانلود رساله بیمارستان عمومی+مطالعات کامل رساله+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی

دانلود رساله بیمارستان عمومی+مطالعات کامل رساله+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی

کد:274

چکیده:

موضوع بیمارستان یک مقوله کاملا عملکردی است. یعنی انچه که در بیمارستان مهم است شناخت فضای بیمارستان و نوع رابطه ان با یکدیگر است. بخشهای مختلف بیمارستان هر کدام الگوی خاص برای خود دارند و ارتباط ان ها با یکدیگر است. بخشهای مختلف بیمارستان هر کدام الگوی خاص برای خود دارند و ارتباط با یکدیگر در طرح کلیت مجموعه نیز پیرو الگوی خاص است قرار گیری بخشهای بستری و جراحی در طبقات فوقانی همگان قرار گرفتن بخشهای  عمومی تر را در طبقات پایین میسر می سازد و از طرفی دیگر ارامش را برای بیماران در پی خواهد داشت. حوزه های عملکردی در یک بیمارستان عبارتند از :نگداری و مراقبت ، خدماتی و درمانی ، خدمات تشخیص ، فضای اداری،خدماتی، پشتیبانی که هر کدام موقعیت خاص خود را در الگوی یک بیمارستان می طلبد.

پروژه بیمارستان یکی از پروژه هایی است که شاید معماری نسبت به ان کم لطف بوده است. بیمارستان پروژه ای با عملکرد حساس و پیچیده است که در ان تمامی روابط باید به دقت مورد بررسی می گیرد و از انجایی که بیمارستان سازی پروژه بسیار گران و پر هزینه است تلاش معماران بیشتر بر ان است که کمترین هزینه را بر ان انجام دهد ولی نکته مهم و اساسی اینجاست که بیمارستان فضایی است که انسان ها معمولا در هنگام بیماری و در شرایط جسمی و روحی ضعیف به ان مراجعه می کنند و در ان اقامت می گزینند. بنابراین درو از انصاف است که با طراحی فضای غم الود و سرد و خشک روحیه ان را بیش از پیش از بین می بریم. بیمارستان فضایی است که ما روزی گذرمان به ان خواهد افتاد و شاید روزها و ساعاتی از زندگیمان را ناچارا در ان سپری کنیم و شاید ان روزها برای هیچکدام از ما روزهای شیرین و به یاد ماندنی نباشد ولی ایا می توان شرایطی را فراهم کرد که بیمار کمتر روی بیماریش متمرکز شود و کمی جاذبه های فضایی  او را در دنیایی دیگر فرو برد.

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه بیمارستان عمومی به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات بیمارستان عمومی+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی
فرمت فایل:wordوdwgوjpg
تعداد صفحات:244 صفحه
حجم فایل:82 مگابایت

قیمت قبل از تخفیف 200000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا