دانلود پایان نامه معماریرساله کارشناسی ارشد معماریکودک و نوجوان

دانلود رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

دانلود رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری+نقشه های اتوکدی و تصاویر سه بعدی

کد محصول:387

طفل پس از تولد، با کنجکاوی و اشتیاق وصف‌ناپذیری به دنبال کشف دنیای ناشناخته‌ای است که به تازگی پا به آن گذاشته است. گیرنده‌های حسی او به شدت فعال هستند و او را در امر شناسایی محیط اطرافش کمک می‌کنند. علاوه بر شناخت محیط، او شناخت از خود را نیز توسعه می‌دهد و هر روز بر توانمندی‌های خود برای وفق دادن خویش با محیط جدید می‌افزاید. تلاش خستگی ناپذیر، کنجکاوی و خلاقیت سرشار باعث می‌شود که کودک در چند سال اول زندگی خود از یک موجود ناتوان و وابسته، به فردی توانا و مستقل تبدیل کند. فردی که تغییرات شگرفی در توانایی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی‌اش به وجود آمده است. در حقیقت مشکل از زمانی شروع می‌شود که بچه‌ها به سن 5، 6 سالگی (دوره خردسالی) می‌رسند، که بنا به نظریه های روانشناسان و معماران شخصیت افراد قبل از 7 سالگی شکل می گیرد و ما بزرگ‌ترها برای تربیت مناسب آنها آستین بالا می‌زنیم. پژوهشهای بسیاری صورت گرفته است که حاکی ازاین است که کودک بااستعداد صرفا در جهت موفقیت و آینده ای روبه رشد قرار نمی گیرد،عواملی چون محیط ،جاه طلبی کودکان, فشار والدین و توجه بیش از حد آن ها باعث تشدید این امر می شود (اصغر زاده،1385)، به هر حال تقدیر کودک محصول محیط خود اوست .شاید از خود بپرسید کودکستان محیطی مناسب برای کودکان خردسال باشد اما متاسفانه کودکستان ها معمولا تبدیل شده اند به محلی برای نگهداری وسرگرم کردن کودکان وتقریبا می توان گفت که دارای مربیانی با تحصیلات غیر مرتبط یا آموزش دیده نمی باشند، برنامه های آنان طبق برنامه ای از پیش تعیین شد برای تمام کودکان می باشد ،این درحالی است که هر کودک دارای توانایی ها، علایق و انگیزه های فردی متفاوتی می باشد.علاوه بر این کودکان در اماکنی مانند کودکستان و یا دبستان فضایی راحت همانند خانه را احساس نمی کنند، وجود محیطی که کودکان در آن احساس راحتی کنند و دارای قوانین سخت و از پیش تعیین شده نباشد، از الزامات می باشد. لذا وجود چنین مراکزی برای شناخت استعدادهای کودکان و پرورش آن باعث بهبودی خواهد شد.این مراکز باید به گونه ای باشند که دسترسی تمام کودکان خردسال به آن میسر باشد. این مرکز نه کودکستان است نه دبستان ،بلکه محیطی برای پرورش افکار و استعدادهای کودکان خردسال می باشد.

واژگان کلیدی:رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری ،پایان نامه خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری

————————————————————————————————————————————————————————————————–

نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.

———————————————————————————————————————————————————————————–

———————————————————————————————————————————————————————————————————–

مشخصات محصول:

نام محصول: رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری

فرمت فایل:word

تعداد صفحات:132صفحه

حجم فایل:10مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانک


مشخصات محصول:

نام محصول:نقشه های خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری+تصاویر سه بعدی کامل

فرمت فایل:,dwg,jpg

حجم فایل:28مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

—————————————————————————————————————————————————————————————————————


رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری, پروپوزال خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری، مطالعات خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری, برنامه فیزیکی خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری ,دانلود خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری،رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری، رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری ، طراحی خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری،رساله خانه پرورش استعدادهای کودکان با رویکرد علوم رفتاری

دکمه بازگشت به بالا