دانلود پایان نامه معماریفرهنگی

مطالعات فرهنگسرای هنرهای معاصر+نقشه های اتوکدی+شیت بندی+رندرهای داخلی و خارجی+فایل سه بعدی

کد محصول:234

چکیده:

در جايي زندگي مي كنيم و بعد در جايي ديگر . نه ترك ، يك حسرتي بر مي انگيزد و نه ورود به ديگري شوقي . آنقدر همه با يكديگر غريبه اند كه در هنگامه بي تفاوتي فراموش كرده ايم ما هم نيازبه ريشه و هنر خود داريم .در شرايطي كه انسان نه به مثابه فرد ، بلكه عضوي از جامعه طبيعي با وابستگي ها ، روزگار خود را سپري مي كند . از زماني كه همه چيز سرعت گرفت و متوجه شد همه چيز در حال تغيير است ، مساله هويت فرهنگي و هنري به يكي از مهم ترين دغدغه هاي انسان امروزي تبديل شد .با توجه به اين دغدغه و بحران فرهنگي و هنري نسل امروز ، نياز به يك مجموعه هنري- فرهنگي

احساس مي شد . در اين مجموعه تمامي هنرمندان از هر گرايشي و با هر فرهنگي گرد هم مي آيند و با هم انديشه هاي يكديگر را بررسي كرده و با ايده ها و راهكارهاي هنري يكديگر آشنا مي شوند . اين طرح تحت عنوانفرهنگسرای هنرهای معاصرارايه گرديده است . ميعادگاهی از هنر و انديشه. تا شايد هنر اين مرز و بوم که زمانی زبانزد تمام بشريت بود ، باز راه خود را بيابد.

در اين دفتر ابتدا به ريشه يابي و مفهوم هنر پرداخته شده است، سپس در فصل دوم به معرفي انواع هنر ؛ به خصوص هفت هنر كهن پرداخته و در ادامه نمونه موردي هاي مشابه را مشاهده مي كنيم و به بررسي استانداردها و برنامه فيزيكي طرح مي پردازيم . مكان قرار گيري طرح و نحوه گذر از تصور تا تصوير ، مباحث بعدي اين مجموعه را تشكيل مي دهند . در انتها به بخش سازه و تاسيسات طرح پرداخته شده است.


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.


———————————————————————————————————————————-

نام محصول:فایل کامل مطالعات فرهنگسرای هنرهای معاصر
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word  (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:220 صفحه
حجم فایل:30 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

——————————————————————————————————————————————-

نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های فرهنگسرای هنرهای معاصر +رندرهای داخلی و خارجی+پوسترها+فایل سه بعدی
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg  (قابل ویرایش)
حجم فایل:32 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی


———————————————————————————————————————————

دانلود رساله و پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه معماری،دانلود پایان نامه و رساله معماری،دانلود مطالعات معماری،دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،دانلود پایان نامه،دانلود رساله،دانلود پایان نامه فرهنگسرا،دانلود مطالعات فرهنگسرا،دانلود رساله فرهنگسرا،پایان نامه فرهنگ سرا،پلان فرهنگ سرا،دانلود نقشه های فرهنگسرا،ظوابط و استاندارد فرهنگسرا،نمونه پلان فرهنگسرا،فرهنگسرا های داخلی،فرهنگسرا های خارجی،پایان نامه فرهنگسرا،رساله فرهنگ سرا.

رساله فرهنگسرا, پروپوزال فرهنگسرا ،طراحی فرهنگسرا,مطالعات فرهنگسرا , برنامه فیزیکی فرهنگسرا,دانلود فرهنگسرا،دانلود فرهنگسرا ،رساله فرهنگسرا، رساله فرهنگسرا، طراحی فرهنگسرا ، رساله فرهنگسرا ،نمونه فرهنگسرا،پایان نامه فرهنگسرا

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا