حمل و نقلدانلود پایان نامه معماری

مطالعات ایستگاه مترو+نقشه های کامل اتوکدی+مطالعات+پاورپوینت

 

کد محصول:224

چکیده:

توسعه و تحول صنعت حمل و نقل ريلي درون و برون شهري مستلزم شناخت واقعي از تمام ظريفيت ها و پتانسيل هاي بالقوه مي باشد . اگر چه بخش حمل و نقل ، بحثي خدماتي به شمار مي آيد لكن به دليل اهميت بنيادي آن ، فعاليتي زير بنايي محسوب گرديده و در صورت عدم توجه كافي به آن سايه به بخش ها نيز دچار عقب ماندگي خواهد شد .

رشد و گسترش صنعت حمل و نقل ريلي و وجود مزيت هاي نسبي فرآوان آن نسبت به سار روشهاي عمومي حمل و نقل بيش از هر زمان ديگري مشاهده مي گردد . با پيشرفت تكنولوژي قطارهاي شهري در حال تغيير و تحول بوده و وظيفه حمل و نقل مسافران در اغلب شهرهاي مهم دنيا را به عهده گرفته است .

بر اساس آمارها ، همواره تقاضا در اين بخش فرآينده است و با توجه به مزيت هاي ذاتي و منحصر به فرد حمل و نقل ريلي شدن تكنولوژي ساخت قطعات ، وجود سيستم هاي موثر در زمينه نگهداري ، تامين انرژي ، علائم و ارتباطات و تجهيزات ، مستلزم حمايت همه جانبه مي باشد .

امروزه ايستگاهها بصورت يك مركز مهم شهري در آمده اند ، جايي كه قابل مكث كردن ، معاشرت كردن ، خريد مايحتاج منزل و همچنين استفاده از تسهيلات بانكي و ….. مي باشد .

طراحي ايستگاه شماره 1 مترو فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) با توجه به موقعيت ايستگاه موضوع پايان نامه اين جانب مي باشد كه مشتمل بر بخش هاي زير است.

فصل 1 : شناخت؛ در این فصل ابتدا به صورت مختصر به تاریخچه مترو در جهان و ایران ( به خصوص تهران ) پرداخته شده و سیستم مترو به صورت کلی تعریف شده است. سپس خصوصیات خطوط مترو تهران و خصوصا خط 1مترو تهران ذکر شده است و در نهایت استاندارد های خاص ایستگاه های مترو بررسی شده و برنامه فیزیکی طرح تعیین شده است.

فصل 2: مطالعات؛ این مرحله به تجزیه و تحلیل سایت مورد نظر و بررسی نمونه های مشابه در ایران و جهان اختصاص دارد که در هر مورد نکات مثبت و منفی به دقت برسسی شده است.

 فصل 3: طراحی؛  در این فصل ایده اصلی طرح و روند شکل گیری آن بیان شده است . همچنین پیشنهاد طرح سازه و تاسیسات متناسب با طرح ، داده شده است. در انتها نقشه ها و جزئیات ارایه شده اند.


نکات مهم:

1-تمامی رساله های موجود در سایت مطابق آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است.

2-تمام رساله ها دارای منابع درون متنی در پایان هر سطر و همچنین فهرست منابع در انتهای رساله می باشند.

3-نمونه های موردی که در هر رساله آورده شده شامل پلان و نقشه می باشد.

4-ظوابط و استاندارد های طراحی در هر رساله آورده شده است.

5-هر رساله شامل بخش اقلیم و تحلیل سایت می باشد.


————————————————————————————————————————————————–

نام محصول:فایل کامل مطالعات پایان نامه ایستگاه مترو
قیمت:20 هزار تومان
فرمت فایل:word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات:120 صفحه
حجم فایل:24 مگابایتقابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

—————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل اتوکدی نقشه های پایان نامه ایستگاه مترو+رندرهای داخلی و خارجی+پاور پوینت ارائه
قیمت:45 هزار تومان
فرمت فایل:dwg وjpgوpower point (قابل ویرایش)
حجم فایل:40 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی



رساله ایستگاه مترو, پروپوزال ایستگاه مترو ،طراحی ایستگاه مترو,مطالعات ایستگاه مترو , برنامه فیزیکی ایستگاه مترو,دانلود ایستگاه مترو،دانلودایستگاه مترو ،رساله ایستگاه مترو ، رساله ایستگاه مترو ، طراحی ایستگاه مترو ، رساله ایستگاه مترو ،نمونه ایستگاه مترو،پایان نامه ایستگاه مترو

دانلود پایان نامه و رساله معماری

دانلود رایگان پایان نامه معماری،دانلود رساله معماری،دانلود طرح نهایی معماری،رساله معماری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا