دانلود پایان نامه معماریورزشی

مرکز ورزش های آبی+مطالعات کامل رساله+نقشه های کامل اتوکدی+تصاویر سه بعدی+شیت بندی

کد محصول:270

چکیده:

ورزش و فعالیت‎های جسمانی برای بهبود سلامت و رفاه که از اهداف بنیادین اهداف توسعه هزاره هستند ضروری هستند. شکل‎های مناسب ورزش و فعالیت‎های جسمانی می‎توانند برای جلوگیری و همچنین کمک به درمان بسیاری از امراض غیرمسری مهم در جهان نقش چشمگیری داشته باشند. شواهد نشان می‎دهند که مشارکت منظم در برنامه‎های فعالیت‎های جسمانی طیف گسترده‎ای از منافع جسمی، اجتماعی و سلامت روانی دراختیار مردم قرار می‎دهد. این نوع مشارکت فعال همچنین مکمل استراتژی‎های بهبود رژیم غذائی، ممانعت مصرف دخانیات، الکل و مواد مخدر و ارتقاء ظرفیت عملکردی است. در نتیجه، فعالیت‎های جسمانی روشی مؤثر برای جلوگیری از امراض برای یک فرد و ملت‎ها است و راهی مقرون به صرفه برای بهبود سلامت عمومی است.

با وجود این که اکثر افراد ورزشهای آبی را به عنوان فعالیتی تفریحی و سرگرمی تلقّی می‌نمایند، امّا امروزه تقریباً برای تمامی ورزش‌های آبی مسابقاتی ترتیب داده می‌شود. حتی برخی از این روی دادها، گزینشی برای ورود به مسابقات المپیک می‌باشند. تمامی افراد به نحوی و یا به طرق دیگر مجذوب آب می‌باشند. برخی علاقه‌مند به آب آبی آرام و ساکن می‌باشند، در حالی که دیگر افراد از جریان‌های تند و متلاطم لذت می‌برند.این امر آب را به محیطی ایده آل بدل می‌نماید و امروزه دامنه‌ی وسیعی از ورزش‌های آبی برای گزینش در دست رس می‌باشند.
ورزش‌های آبی پر حادثه، سرشار از سرگرمی و آکنده از فعالیت و هیجان ‌انگیز می‌باشند. می‌توان با انجام ورزش‌های آبی هم فعالیت فیزیکی و هم سر شوق آمدن از لحاظ روانی را به دست آورد. آنها لذّتی بصری، انگیزش و حس شور و شعف را به انسان عرضه می‌دارند.

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه مرکز ورزش های آبی به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات مرکز ورزش های آبی
قیمت 15هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:110 صفحه
حجم فایل:17 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی مرکز ورزش های آبی +تصاویر سه بعدی داخلی و خارجی+شیت بندی
قیمت:25هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg
حجم فایل:15مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا