رساله معماریسایر بناها

مطالعات و رساله معماری کارخانه تولید مواد غذایی

کد محصول:1024

چکیده:

اهمیت و نقش غذا و مواد غذایی در زندگی انسان  امری انکار ناپذیر است .  با توجه به این مطلب ، طراحی مکانها و فضاهای صنعتی از اهمیتی فوق العاده برخوردار است . چرا که امر تولید و بسته بندی و انبار و حمل و نقل  با توجه به این مکانها و در دل این فضاهای صنعتی صورت میگیرد .چرا فضاهای صنعتی و نه مکان صنعتی ؟ زیرا فضا دارای وجوهی است که در ظرف و کالبد مکان جاری گشته و یک حس مطلوب هدفمند را به انسان منتقل منتقل می کنو ولی الزاما مکان این حس مطلوب هدفمند را انتقال نمی دهد .زیرا فضاها آگاهانه خلق و ایجاد می شوند ولی الزاما این اتفاق در مورد مکانها نمی افتد . با این مقدمه آشنایی معماران با فضاهای صنعتی لازم و ضروری است زیرا اساسا وظیفه معمار خلق و ایجاد فضا می باشد .

با توجه به  این مقدمه و اینکه تا بحال در هیچکدام از طر حهایی که در دانشگاه گذرانده ایم یک فضای صنعتی را طراحی نکرده بودم و با توجه به اینکه شاید هیچگاه این فرصت دست ندهد تصمیم به طراحی کارخانه تولید فرآورده های گوشتی کردم . در نتیجه  طراحی و مطالعه در زمینه موضوع اشاره شده به عقیده بنده دارای ارزش بسیار بالایی مربوط زیرا به طور مستقیم وغیر مستقیم با مردم و زندگی آنها  در ارتباط است .که قرآن کریم نیز به انسان در جزء 30می فرماید که انسان به طعام خویش بنگرد که از کجا بدست آمده و چه مسیری را تاموقعی که به دست او میرسد طی میکند . این بیان قرآن شریف وجوه بسیاری دارد که یکی از وجوه آن به ما معماران و کارخانجات تولید فرآورده های گوشتی و غذایی بر می گردد .

از طرفی با توجه به اینکه منابع در مورد این موضوع بسیار کم و اغلب ناکافی بود تصمیم بنده بسیار قاطع شد که پایان نامه ام را در این زمینه به نگارش در آورم تا منبعی هر چند کوچک باشد ، برای سایر معماران و صاحبان صنایع وعلاقه مندان به طراحی فضاهای صنعتی .

پیشاپیش از کسانی که در آینده این پایان نامه را مورد مطالعه و بررسی قرار خواهند داد نهایت پوزش و عذر خواهی را بابت نقص ها و اشکالات آن با توجه به کمبود منابع اطلاعاتی دارم ،گرچه که سعی کرده ام اشکال و ایراد های آن به حداقل برسد .

مطالب این پایان نامه در 8 فصل تدوین گردیده است .

 فصل اول : معرفی استان قم

فصل دوم : مطالعات جفرافیایی و اقلیمی استان قم

فصل سوم : اصول و مبانی نظری طراحی کارخانه

فصل چهارم : ضوابط طراحي نقشه كارخانجات فرآورده هاي گوشتي

فصل پنجم :  تاسیسات

فصل ششم : طراحی برای خودروها در فضاهای صنعتی

فصل هفتم : بررسی نمونه های کارخانجات تولید فرآورده های گوشتی

فصل هشتم : طراحی کارخانه تولید فرآورده های گوشتی

دانلود فهرست مطالعات کارخانه تولید مواد غذایی 

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول: مطالعات و رساله معماری کارخانه تولید مواد غذایی
قیمت 17 هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:285 صفحه
حجم فایل:13
 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا