نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان نموروس، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان نموروس

کد:484

بیمارستان کودکان Nemours، واقع در شهرک پزشکی Lake Nona با کاربری مختلط در  اورلاندو ، فلوریدا ، یک استاندارد طراحی جدید را تعیین کرده است. بیمارستان و محوطه جدید به رهبری معمار Stanley Beaman & Sears ، گواهی بر اصطلاح “محیط شفابخش” است – کیفیتی را تداعی می کند که زندگی را تأیید می کند و مطمئناً به والدین اطمینان می دهد و کودکان را خوشحال می کند. راه حل معماری این پروژه از همکاری با بسیاری از سهامداران Nemours، از جمله پزشکان، مدیران، و یک کمیته مشاوره خانواده متشکل از والدین و فرزندان پدید آمد.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان نموروس

فلسفه بیمارستان کودکان Nemours فلسفه ای است که کودکان را “در سراسر زنجیره” در بر می گیرد: Nemours از نوزادی تا بزرگسالی از کودکان مبتلا به بیماری های مزمن و همچنین تشخیص های پزشکی پیچیده و بیماری های تهدید کننده زندگی مراقبت می کند. پردیس بیمارستان کودکان برای اطمینان و الهام بخشیدن، تعامل و لذت طراحی شده است – و سرمایه گذاری در یک منظره، به ویژه، منعکس کننده درک Nemours از نقش طبیعت در زندگی یک کودک است. در طول فرآیند برنامه ریزی، زمانی که سؤالات اصلی مطرح شد، تیم طراحی از این الهام گرفته شد که چند بار رهبری نمورز به سادگی پرسیدند: “به نفع کودک چیست؟” – قطع بحث و رسیدن به قلب اولویت های خود به عنوان یک سازمان.

تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان نموروس

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان نموروس، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 36صفحه

حجم فایل:  3مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان کودکان نموروس، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا