نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان پاریس،به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان پاریس

کد:471

پروژه شهری که مقیاس آن با همسایگان اطرافش سازگار است. یک پروژه مدرن، با توجه به دوران خود، و همچنین تغییرات پیشرونده در شیوه‌های مراقبت از سالمندان و مسکن. ناهمگونی ساختار یافته دنیای واقعی در پروژه Notre Dame de Bon Secours ما با استفاده از طبقه‌بندی افقی فضایی منعکس شده است. برای کنترل مقیاس کل مؤسسه از طریق توزیع خوانا، متمایز و فشرده از سه ناحیه اصلی آن، خانه سالمندان، FAM و مهد کودک.

تحلیل و بررسی بیمارستان پاریس 

AZC در مورد سازمان فضایی زیر برای Notre Dame de Bon Secours تصمیم گرفت: طبقه همکف برای یک محوطه ورودی، فضاهای مشترک، و برای مهد کودک، دو طبقه اول منحصراً برای مسکن، طبقه سوم برای تراس های بزرگ مشترک در نظر گرفته شده است. و همچنین برای فضای فعالیت سازمان یافته، چهارم و پنجم برای واحدهای مسکونی خانه سالمندان.

تحلیل و بررسی بیمارستان پاریس 

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی بیمارستان پاریس،به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 27 صفحه

حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان پاریس،به همراه پلان ها و تصاویر،تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا