نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کوثر شیراز، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان کوثر شیراز

کد:475

بیمارستان کوثر شیراز وابسته به موسسه ی خیریه ی بنیاد قلب فارس، با همت خیرین نیک اندیش، از سال 1384 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع در یکی از سرسبزترین مناطق شهر شیراز آغاز نموده است، این بیمارستان با در اختیارداشتن 300 تخت بستری 18 اتاق عمل و آنژیوگرافی و پیشرفته ترین و مجهزترین تحهیزات تشخیصی و درمانی خدمات تخصصی و فوق تخصصی خودرا ارائه می نماید.

تحلیل و بررسی بیمارستان کوثر شیراز

بیمارستان کوثر با همکاری بالغ بر 1000 نفر از زبده ترین پرسنل درمانی، پشتیبانی و اداری و بیش از 250 تن از برترین و متبحرترین پزشکان متخصص و فوق تخصص در رشته های گوناگون توانسته است از بدو تاسیس تا کنون همواره با اخذ درجه ی یک اعتباربخشی ملی ایران خدمات ایمن و با کیفیت خودرا با قیمت های بسیار مناسب به بیماران و مراجعین خود از اقصی نقاط ایران، ارائه نماید.

خدمات حرفه ای و متمایز بیمارستان کوثر، در دو بخش اتاق عمل جنرال (9 اتاق عمل) یک بخش اتاق عمل فوق تخصصی قلب (4 اتاق عمل) و یک بخش آنژیوگرافی ویژه ی اعمال اینترونشن (مداخله ای) قلب و عروق (4 اتاق ) ارائه می شود. همچنین بیماران و مراجعین می توانند بر اساس نیاز درمانی و نظر متخصصین خود، از 3 بخش سی سی یو، 3 بخش جراحی، ای سی یو جراحی قلب، ای سی یو جراحی ، ای سی یو داخلی، ای سی یو نوزادان و همچنین بخش های زایشگاه و زنان و زایمان ، پست سی سی یو و داخلی و اورژانس ، استفاده نمایند.

تحلیل و بررسی بیمارستان کوثر شیراز

بعلاوه بیمارستان کوثر در کنار بهره مندی از درمانگاه های فوق تخصصی خود، با در اختیار داشتن مجهز ترین بخش های پاراکلینیکی جنوب کشور شامل بخش فوق تخصصی تصویربرداری (پیشرفته ترین دستگاه های سی تی اسکن 256 اسلایس و ام ار ای 1.5 تسلا فیلیپس)، پزشکی هسته ای (دارنده تنها دستگاه پت سی تی در جنوب کشور در کنار بخش ید درمانی)، آزمایشگاه و داروخانه مجهز خود، خدمات منحصربه فردی را به مراجعین ارجمند ارائه می نماید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان کوثر شیراز، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 32صفحه

حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان کوثر شیراز، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا