دانلود پایان نامه معماریموزه

موزه ماشین(اتومبیل)+مطالعات کامل+نقشه های اتوکدی+تصاویر سه بعدی داخلی و خارجی+شیت بندی

کد محصول:260

چکیده:

تجارت، چهار راه زندگی است . همان قدر که فعالیتی اقتصادی محسوب میشود،به همان میزان فعالیتی اجتماعی و فرهنگی نیز می باشد . فعالیت های تولیدی به میزان تجارت آنها وابسته است که انگیزه ی تولید بیشتر و ارتقا کیفیت کالاها را فراهم می کند.

یکی از مشکلات فعلی ، کم کاری در زمینه افزایش آگاهی نسبت به مشخصات فنی و خدمات پس از فروش اتومبیل های برند است و سنجیدن کیفیت آنها با قیمت و تنها  توجه به طراحی ظاهریشان یکی دیگر از مشکلات است،که متاسفانه به بحران و چالشی بزرگ تبدیل شده است.

یکی از دلایل این مشکلات در جامعه ی امروز پراکندگی و تکثر اتو گالری ها و همچنین عدم وجود فضای متمرکزی که اطلاعات جامعی را در اختیار افراد بگذارد،است.

با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی و ضرورت و اهمیت استفاده از آن ، سعی در طراحی مجموعه ای تجاری و نمایشگاهی برای ارائه و معرفی اتومبیل های روز دنیا را دارم. و همانطور که می دانیم امروزه بستر سازی رفاه و ارتقا آن از مسائل مطرح و مهم کشور است.

به این موجب ، سایت  در شهر تهران، نقطه عطف کشور ، انتخاب گریده است. در این مجموعه سعی شده علاوه بر نمایش تکنولوژی روز دنیا در این زمینه ، اطلاعاتی در مورد تاریخچه اتومبیل ها در اختیار بازدیدکنندگان قرار گیرئ. دلیل انتخاب  این موضوع ، فقدان پروژه مشابهی در کشور می باشد. که امیدواریم بتوانیم نمونه ای جامع و مانع ، همچنین کاربردی در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

قابل توجه دوستان عزیز

با توجه به محتوا و کیفیت رساله ها و نقشه های ارائه شده قیمت ها به صورت حداقل تعریف شده است؛ و تمامی رساله های ارائه شده در سایت مطابق با استانداردها و آیین نامه های پژوهشی تدوین گردیده است. همچنین تمامی فایل های نقشه با نرم افزار اتوکد طراحی گردیده است و کاملا قابل ویرایش هستند .همینطور رندر ها ، پوسترها و شیت بندی های هر کار با بالاترین کیفیت ارائه شده است. لازم به ذکر است رساله ها و نقشه های ارائه شده درسایت bankarc  در هیچ سایت دیگری وجود ندارد. لذا تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ  است و هرگونه کپی برداری در سایت های دیگر پیگرد قانونی دارد.

توجه! لطفا  هنگام تایپ ایمیل خود از وارد کردن www خودداری فرمائید.

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.


دانلود فهرست مطالعات پایان نامه موزه ماشین به صورت رایگان:دانلود با لینک مستقیم

———————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:فایل کامل مطالعات موزه ماشین
قیمت 15هزار تومان
فرمت فایل:word
تعداد صفحات:126 صفحه
حجم فایل:11 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

————————————————————————————————————————————————————————————

نام محصول:نقشه های اتوکدی موزه ماشین +رندرها+پوسترها
قیمت:25 هزار تومان
فرمت فایل:dwgوjpg
حجم فایل:23مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا