نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان خارجی سئول، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان خارجی سئول

کد:474

 گفته می شود در طراحی یک بیمارستان عمومی به محض اتمام طراحی شروع به تغییر می کند و سایر کارهای ساختمانی با تغییر طراحی به محض اتمام ساخت اولیه شروع می شود. برای حفظ رقابت پذیری آن، عوامل جدید برای بیمارستان باید همچنان از برنامه ریزی توسعه و معرفی شوند.

بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول که در سال 2003 تأسیس شد، در یک منطقه شهری با تقاضای بالا برای خدمات پزشکی و دسترسی عالی واقع شده است و دارای یک محیط طبیعی خوب در مجاورت کوه Bulgok و Tancheon است.

تحلیل و بررسی بیمارستان خارجی سئول

 بیمارستان سئول با برند دانشگاه ملی سئول و تیم پزشکی برتر در مدت کوتاهی به عنوان یک بیمارستان عمومی منطقه به سرعت در حال رشد بوده است. با این حال، چنین پیشرفت سریعی باعث محدودیت رشد شد زیرا عرضه در مقایسه با افزایش سریع تقاضا کوتاه بود، به این دلیل که تخت‌ها، امکانات پزشکی و فضای پارک کافی نبود.

تحلیل و بررسی بیمارستان خارجی سئول

به منظور حل سریع چنین مشکلاتی و ورود به مرحله توسعه جدید، بیمارستان دانشگاه ملی بوندانگ سئول تصمیم به انتخاب یک پیمانکار برای ساخت و ساز مبتنی بر کلید گرفت. با شروع تابستان 2009، این پروژه در نهایت در بهار 2013 از طریق طراحی دقیق، فرآیند تغییر طرح، کار ساخت و ساز به مدت سه سال و پشتیبانی مستمر طراحی پس از انتخاب ما به عنوان معمار واجد شرایط برای طراحی تفصیلی از طریق مشورت در 30 دسامبر 2009 تکمیل شد.

تحلیل و بررسی بیمارستان خارجی سئول

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول: تحلیل و بررسی بیمارستان سئول، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 47 صفحه

حجم فایل: 3 مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان سئول،به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا