خلاصه کتاب های معماری

دانلود خلاصه کتاب طراحی موزه در ایران و جهان،نوشته شهریار خانی زاده

کد محصول: K 7

نقش حیاتی موزه ها در جوامع بشری نقشی بدیع، ماندگار و مروج ناب ترین پدیده های فرهنگی است. موزه ها از معدود مراكز حفظ یادگاران نسل گذشته و در حقیقت فرزندان هنر و تاریخ هستند. هر یك از این اشیا در عین بی زبانی به هزار زبان سخن می گویند؛ زیرا اسناد  معتبری از هنر، فرهنگ و تاریخ را ارایه می دهند.

موزه كلمه ای یونانی است كه از «موزیون» به معنای مجلس فرشتگان بر گرفته شده است. به طور كلی موزه به مجموعه ای از آثار و اشیایی اطلاق می شود كه در محل یا عمارتی نگه داری و به معرض نمایش گذاشته شوند .

کتابی که مورد مطالعه قرار گرفته است با ارجاع به منابعی معتبر، حرفه ای و تخصصی تعدادی از شناخته شده ها و تأثیر گذاران ساخت بناهای نگهداری و نمایش آثار نفیس و فرهنگی را در اختیار شما قرار می دهد بناهایی که ملزومات ویژه ای می طلبند مقیاس های نسبتاًبزرگی دارند و هرروز افراد بومی و غیر بومی بیشماری از ساختمان و هرانچه در آن به نمایش گذاشته می شود دیدن می کنند موزه یک انبار نگهداری نیست بلکه نمود الهامی است که به انسان های پیش از ما شده .طرح ساختمانش با احترام به تک تک بازدیدکنندگان ساخته شده تا منظم و آرام در مسیر نمایش آثار تردد کنند .نمایش برخی آثار و ساخته های دست بشر دائمی است و برخی موقت رونمایی می شوند .گردآوری طیف متنوعی از ساختمان هایی که همگی به یک کاربری اختصاص دارند موجب میشود براحتی بتوان تشخیص داد معیارهای اصلی طراحی فضاهای مورد نظر چیست و در کنار آن جزییاتی که آن ها را از یکدیگر متمایز می کند چیست؟

3box

———————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: خلاصه کتاب طراحی موزه در ایران و جهان (اصول و مبانی معماری و طراحی داخلی)
  • نام نویسنده: شهریار خانی زاده
  • قیمت محصول: 12هزار تومان
  • فرمت فایل: power point
  • تعداد صفحات: 41
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 90000 تومان

———————————————————————————

———————————————————————————

دانلود کتاب طراحی موزه در ایران و جهان، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی موزه در ایران و جهان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب طراحی موزه در ایران و جهان، دانلود کتاب طراحی موزه در ایران و جهان، پاورپوینت طراحی موزه در ایران و جهان، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، pdf کتاب طراحی موزه در ایران و جهان،  کتاب طراحی موزه در ایران و جهان pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا