نمونه موردی و تحلیل پلان بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان ریدینگ انگلیس، به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل نمونه موردی بیمارستان

تحلیل و بررسی بیمارستان ریدینگ انگلیس

کد:479

بیمارستان Circle  Reading  دومین پروژه ارائه شده توسط Circle Health، یک ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خصوصی است. تسهیلات 10100 متر مربعی جراحی انتخابی را از طریق ارجاع GP هم به صورت خصوصی و هم به عنوان بخشی از گسترش انتخاب بیمار در NHS فراهم می کند. تجربه بیمار برای Circle بسیار مهم است و توجه زیادی به معماری، طراحی داخلی و تجربه کلی بیمار شده است. هدف آنها ارائه تجربه یک هتل به جای بیمارستان است.

تحلیل و بررسی بیمارستان ریدینگ انگلیس

بیمارستان دایره ریدینگ در ریدینگ، در سایتی قرار دارد که برای توسعه بیمارستان چهار طبقه در طرح جامع منطقه تعیین شده است. این مکان در مسیر انتقال بین بلوک های توسعه مسکونی جدید، یک منطقه تجاری موجود و A33 شلوغ به ریدینگ قرار دارد. بیمارستان در دو بخش مجزا خوانده می شود. در ضلع شرقی، یک عنصر آجری دو طبقه شامل مناطق خدماتی و سالن‌های عمل است که به اندازه، متریال و مقیاس مسکن اطراف مربوط می‌شود. از لبه سایت عقب نشینی کرده و از محفظه روبروی آن توسط یک علفزار گل وحشی و درختان پرده می شود.

تحلیل و بررسی بیمارستان ریدینگ انگلیس

پس از پرداخت آنلاین لینک دانلود فایل همان لحظه به طور خودکار به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
جهت آموزش خرید از سایت اینجا کلیک کنید.

——————————————————————————————————————-

نام محصول:  تحلیل و بررسی بیمارستان ریدینگ انگلیس، به همراه پلان ها و تصاویر

فرمت فایل:powerpoint

تعداد صفحات: 30صفحه

حجم فایل:  3مگابایت

قابل پرداخت با کلیه کارت های بانکی

قیمت قبل از تخفیف 120000 تومان


تحلیل و بررسی بیمارستان ریدینگ انگلیس، به همراه پلان ها و تصاویر، تحلیل نمونه موردی بیمارستان،دانلود رایگان پلان بیمارستان،نمونه خارجی بیمارستان،نقشه اتوکدی بیمارستان ،نمونه داخلی بیمارستان ،نقشه بیمارستان ،دانلود رایگان بیمارستان ،مطالعات رایگان بیمارستان ،پلان بیمارستان خارجی،پلان نمونه بیمارستان داخلی،تحلیل بیمارستان داخلی،رساله رایگان بیمارستان ،رساله بیمارستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا